Karta usługi nr 04 |
|
Procedura wygaśnięcia zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych |
|
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2137 ze zm.) |
Wymagane dokumenty |
Nie dotyczy |
Opłaty |
Nie dotyczy |
Termin odpowiedzi |
Zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego (bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu miesiąca) |
Jednostka i stanowisko odpowiedzialne |
Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat oraz działalności gospodarczej pok. nr. 6, tel. (061) 2951011, kontakt e-mail: podatki@chrzypsko.pl |
Tryb odwoławczy |
Odwołanie od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem organu, który wydał decyzje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania |
Uwagi |
Zezwolenie wygasa w przypadku: 1) likwidacji punktu sprzedaży; 2) upływu terminu ważności zezwolenia; 3) zmiany rodzaju działalności punktu sprzedaży; 4) zmiany składu osobowego wspólników spółki cywilnej; 5) niezłożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 11¹ ust. 4, lub niedokonania opłaty w wysokości określonej w art. 11¹ ust. 2 i 5 w terminach, o których mowa w art. 11¹ ust. 7. Przedsiębiorca, którego zezwolenie wygasło z przyczyn określonych w pkt 5, może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia |