KARTA USŁUGI NR USC-23
Podstawa prawna: art. 31 w związku z art. 33 ust. 1, art. 36 oraz art. 40 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 657).
1. Wniosek o uchylenie czynności meldunkowej
2. tytuł prawny do lokalu * – np. umowa cywilno – prawna, wypis z księgi wieczystej lub akt notarialny, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu, decyzja o przydziale lokalu, umowa najmu, w przypadku dziedziczenia - dodatkowo prawomocne postanowienie sądu o nabyciu spadku – kserokopie dokumentów.
Opłata skarbowa:
• za wydanie decyzji administracyjnej – 10,00 zł,
• za udzielenie pełnomocnictwa – 17,00 zł.
Opłatę można uiścić przelewem na numer rachunku bankowego Urzędu Gminy Chrzypsko Wielkie
64 9082 0005 0000 2479 2000 0010.
Do wniosku o wydanie zaświadczenia należy dołączyć dowód wpłaty.
Załatwienie sprawy – wydanie decyzji administracyjnej – następuje w terminie do 2 miesięcy od daty złożenia wymaganych dokumentów (w przypadku spraw skomplikowanych termin może ulec przedłużeniu).
Urząd Stanu Cywilnego w Chrzypsku Wielkim
ul. Główna 15, 64-412 Chrzypsko Wielkie pok. 14 i 14a
Informacja: tel. 612 951 011 wew. 21
612 951 027 wew. 21
722 012 852
Adres e mail: usc@chrzypsko.pl , promocja@chrzypsko.pl
Odwołanie wnosi się do Wojewody Wielkopolskiego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
1. Procedurę stosuje się do osób, które nie opuściły określonego lokalu a mimo to zostały wymeldowane z tego lokalu.
2. Wniosek może złożyć:
• właściciel lokalu lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu,
• osoba, której dotyczy czynność wymeldowania.
* tytuł prawny do lokalu wymagany jest w przypadku, gdy właściciel lokalu lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu składa wniosek dotyczący innej osoby, która została wymeldowana z jego lokalu.